Darmowa wysyłka!

30 dni na zwrot lub wymianę

Dwuletnia gwarancja

Naprawy i reklamacje

NAPRAWY

 

Sklep expertime.pl posiada własny serwis, który kompleksowo zajmuje się naprawą zegarków kwarcowych.
Wychodząc naprzeciw, nie tylko naszym klientom, postanowiliśmy również stworzyć możliwość naprawy zegarków zakupionych poza naszym sklepem.
Skończyła Ci się gwarancja, a zegarek nie działa? Stłukło się szkiełko? Znudził kolor bransolety?  
Nie czekaj i odeślij zegarek do nas!
W przypadku pytań prosimy o kontakt z naszym sklepem, gdzie zostaną udzielone szczegółowe informacje.

 

REKLAMACJE

 

Zapewniamy, że wszystkie zegarki w sklepie expertime.pl przeszły kontrolę jakości i zostały sprawdzone przez doświadczonych zegarmistrzów. Dodatkowo, każdy zegarek raz jeszcze jest poddawany kontroli tuż przed wysłaniem.
Ze względu na różne nieprzewidziane zdarzenia, sklep expertime.pl zapewnia 24-miesięczny okres reklamacyjny.  

 

Produkt na reklamację należy odesłać odpowiednio zabezpieczony, w oryginalnym opakowaniu, wraz z podbitą kartą gwarancyjną oraz wypełnionym protokołem reklamacyjnymPOBIERZ

 

Koszt przesyłki ponosi reklamujący. Informujemy również, że nie przyjmujemy przesyłek wysyłanych za pobraniem.

 

Wszystkie reklamacje prosimy wysyłać na adres:

EXPER Sp. z o.o.
Puławska 465
02-844 Warszawa

 

Po otrzymaniu przesyłki z reklamowanym produktem sprzedawca skontaktuje się z Klientem w celu potwierdzenia otrzymania produktu.

 

W razie wątpliwości związanych z przyczyną usterki, zegarek zostanie poddany ekspertyzie oraz odesłany do rzeczoznawcy. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowego użytkowania zegarka objętego gwarancją, koszt usługi rzeczoznawcy ponosi reklamujący, po uprzednim potwierdzeniu kosztów. W przypadku, gdy rzeczoznawca uzna wadę, jego koszty ponosi sprzedawca.

 

W razie jakichkolwiek pytań związanych z reklamacją prosimy o kontakt z naszym serwisem (pon.-pt. 1-.00-15.00)
531-476-078
biuro@exper.pl  

 

 

Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl